Kovícká kola 1995 - Slovensko       1995-01-01

Na naší třetí cestu jsme přibrali mého spolužáka z ČAO, Tomína. Vyráželi jsme (jak jinak) z Bříství, což je vesnice mezi Českým Brodem a Lysou nad Labem (a tímto se mi podařilo dostat Bříství na Internet). Takže na společné fotce zleva: Tomíno, Koubas, Karlik, Vlasta a ten nejmenší je Martin-Brába.

18.jpg 20.jpg 21.jpg 22.jpg

Naší první zastávkou na cestě byl státní zámek Žleby. Stýffka jsme pověřili hlídáním bajků (stejně by jsme ho dovnitř nedostali) a vyrazili na prohlídku. Průvodkyni nám dělala mladá slečna na brigádě.. trošku jsme jí rozhazova, ale nakonec nám dovolila udělat i fotku na nádvoří zámku. Ze zámku jsme zamířili na Sečskou přehradu, slušná štreka, ujeli jsme ten den 140km. Na Seči jsme si zašli do letního kina na nějaký StarTrek. Majitel letňáku byl vpoho, takže jsme mohli přespat uvnitř oploceného areálu. Co si pamatuju, tak koukat na film ze spacáku po náročném dni znamená vidět tak akorát prvních 10minut filmu. Ráno nás trochu zržel defekt, Kubass píchnul ještě než jsme vyjeli z letmího kina.

23.jpg 24.jpg 26.jpg 28.jpg

Navečer jsme se začali koukat po nějakém vhodném místě k přespání, nějak se nám nedařilo, takže jsme se nakonec uvelebili na fotbalovém hřišti přímo v obci. Nejdříve jsme se navečeřeli a když se začalo šeřit, postavili jsme dva stany - Stýffkovo letité (a pěkně těžké) áčko a Tomínovo hitech iglů. Vlastik se složil pod přístřešek na kraji hřiště. V noci začalo pršet, za chvíli přišel Tomíno, že mu zatejká do stanu, jestli mu nepůjčímě igelitovou plachtu. Kdyby jsem vedeli, co nás čeká za chvíli, tak by jsme mu jí určitě nepůjčili. Kolem půlnoci na nás spadnul stan, vydatný liják natolik promáčel hřiště, že nám vyjeli zapíchané kolíky z trávníku. Takže jsme museli ven, zatlouci je hlouběji. Při návratu do stanu jsem zjistili, že i náš stan prosakuje.. takže jsme obložili podlážku novinama. Takže jediný kdo se bez problémů vyspal, byl Vlastik, který se ráno probudil uprostřed louže vyspinkanej do růžova.

31.jpg 32.jpg 34.jpg 35.jpg

Ranní odjezd se nekonal, museli jsme sušit stany, spacáky a vůbec všechny navlhlé věci, rozvěsili jsme to všechno na fotbalové brány. Na cesty jsme se vydali až kolem druhé odpolední, také jsme ten den najeli nejméně kilometrů za celou dovolenou. Další vyvoněné spaní bylo ve velkých betonových trubkách, které byly naskládány na sebe a vytvořili nám tak pěkný trípatrový hotýlek. Jediná věc mi pokazila takové pěkné bydlení.. nějakýho blba napadlo hodit do jedný trubky dělobucha zrovna ve chvíli, kdy jsem u ní stál.. Na další fotce je vidět jak obědváme v parku Tovačovského zámku, vzpomínám, že jsme měli chleba s taveňákem a "sájbl". Ona vůbec tahle výprava byla celkem dost polněpychová :-)

36.jpg 37.jpg 38.jpg 39.jpg 42.jpg 44.jpg

Poslední noc před přejezdem hranic jsme strávili na asfaltovém hřišti, kam nás zavedli místní slečny. Pak jsme zašli na jedno do místního podniku, ale nějak to nebylo to pravé, holky se na nás.. V kopci na hranici nás dojela hezká slovenská děvčica, kterou jsme ukecali na fotečku a která se nás pak nemohla půl dne zbavit. Podél Váhu jsme dojeli do Trenčína, kde jsme navštívili hrad. Večer se Kubass, Vlastik aTomíno vypravili na nějakou místní diskutéku, my jsme zůstali se Stýffkem v parku pod lampou a mastili jsme karty, pak akorát vím, že tam na nás někdo vytáhnul pistoli.. Druhý den jsme zamířili zpátky na hranici, děsný vedro a silnice vedla do slušnýho kopce, nikde ani kousek stínu, nejdrsnější část cesty.

45.jpg 48.jpg 49.jpg 53.jpg

Poslední část akce jsme se museli obejít bez Tomína, který vzhledem k technickým problémům tuto etapu nedokončil a byl sebrán přivolaným technickým vozidlem někde u Uherského Hradiště. Kovíci mezitím mířili do Čech, za Pardubicemi jsme se zastavili na veliké pískovně, že se vykoupeme, přespíme.. Vedro jako sviňa, celkem dost lidí, Vlastik spal na sluníčku zabalenej ve spacáku, asi mu fakt nebylo dvakrát. Ráno nás probudil asi v pět deštík, tak jsme fofrem zabalili a v ten okamžik přestalo. Takže jsem se vykoupali a velmi brzy vyrazili na cestu. Vzhledem k časnému zahájení dne a Vlastikově marodění jsme chtěli dojet až do Bříství. Nakonec se ukázalo, že máme tak dobrej čas, že to Kubass s Vlastikem protáhli až do Prahy, takže měli poslední etapku přes 100km.

54.jpg 56.jpg 57.jpg 58.gif

Prostě to byla fuckt pohodová akce ...

Přidání vlastního komentáře k této akci